Wedstrijdverslagen

Wedstrijdverslag

Tivoli JO13-1 - DBS JO13-4

5-6-2021 RegioCup

In de eerste helft was Tivoli de betere ploeg met een aantal goede kansen voor Romano en Stijn maar de ruststand bleef 0-0. In de tweede helft kwam de ploeg pas op dreef. Na een steekbal van Furkan maakte Romano de 1-0 door een schuiver in de hoek. De 2-0 was een vergelijkbaar doelpunt, wederom van Romano. Bij de 3-0 gaf Furkan de assist op Haris die de bal langs de keeper rolde. De 4-0 en 5-0 waren op naam van Javey met 2 mooie afstandschoten. Javey speelde een prima wedstrijd en gaf de assist op Furkan die op de 16 vol uithaalde en de keeper kansloos liet 6-0. Conclusie: goede 2e helft, gretige jongens en iedereen werkt voor elkaar en dit team gaat hopelijk mooie stappen maken in aanloop naar het nieuwe seizoen. Onze keeper en verdediging speelden foutloos tegen een tegenstander die een jaar ouder was. We hebben niet of nauwelijks kansen weggegeven.

Geldrop JO13-4 - Tivoli JO13-1 4-3

12-6-2021 RegioCup

Binnen 10 minuten scoorde Furkan met links de 0-1 in de hoek. We waren daarna niet geconcentreerd bij 2 hoekschoppen en werd het snel 3-1. Daarna scoorde Marcel een mooie goal van de zestien, een mooi schot over de keeper 3-2. Gyon schoot nog voor de rust op de lat na een goeie actie. Na rust werd het 4-2 en 5 minuten voor tijd scoorde Furkan via een strafschop nog de 4-3. Laatste pogingen leverden helaas niets meer op en het bleef 4-3 helaas. Onnodige nederlaag tegen een tegenstander die een jaar ouder was.

Tivoli JO13-1 - RPC JO13-2 2-4

19-6-2021 RegioCup

We begonnen goed, maar na 10 minuten toch een 0-2 achterstand. Daarna schoot Stijn op de lat. Een terugspeelbal op de keeper wordt verkeerd geraakt door de keeper en beland in eigen goal, 1-2. Nog voor de rust loopt RPC uit naar 1-4. Marcel raakte ook nog de lat. Na de rust speelden we beter en Haris schoot ook weer op de lat. Op aangeven van Furkan scoorde Haris met een mooi schot eindelijk de 2-4, 5 minuten voor tijd. Daarna miste Marcel nog voor open goal. Hier had echt meer ingezeten, helaas weer een onnodige nederlaag. Het leek wel latje trap! İn totaal 3 keer de lat geraakt. Hopelijk zal het de komende wedstrijden allemaal wat beter gaan.

Tivoli JO13-1 - EMK JO13-1 6-3

Dinsdag 22-6-2021 Oefenwedstrijd

İn de stromende regen kwamen we na 3 minuten kwamen we op achterstand, omdat er miscommunicatie was tussen Nathan en onze keeper Tommy. De bal kwam in de voeten van de tegenstander en hij plaatste de bal in de hoek 0-1. Paar minuten later een snelle actie van Stijn aan de linkerkant die een assist afgeeft op Luuk die beheerst binnenschiet 1-1. Daarna een corner die door Luuk wordt binnengekopt 2-1. Furkan schiet halverwege de eerste helft rond de 16 meter in de hoek 3-1. Dit is de ruststand. Na de rust was er een sterkere EMK. Onze jongens werden moe, we hadden maar 1 wissel. Een afstandschot werd hoog in doel geschoten 3-2. Daarna een schot waarbij de bal uit handen van Tommy glipt en in de goal belandt 3-3. Daarna werden we wakker en ging het iets beter. Furkan ging de keeper voorbij en scoorde de 4-3. Daarna een steekbal van Furkan op Luuk die goed afwerkte 5-3. Hierna viel Tommy uit met een blessure en moest Pim keepen. Furkan schoot nog de 6-3 binnen. Dit was tevens de eindstand.

DBS JO13-4 - Tivoli JO13-1 2-9

26-06-201 Regiocup

De laatste wedstrijd van de RegioCup, deze 4 wedstrijden hebben we gebruikt als oefenwedstrijden voor de nieuwe JO13-1. De tegenstanders waren JO13 teams van huidig seizoen, waardoor soms leeftijdsverschillen van 2 jaar mogelijk waren. Dat was soms ook wel te zien aan de lengte van sommige spelers. Al met al terugkijkend op de wedstrijden hebben we het goed gedaan, voor veel spelers was het erg wennen, een groot veld met weer andere regels. Grote, sterke tegenstanders waren ze ook niet gewend, waardoor vooral in de 1e wedstrijden balverlies geleden werd door dribbels. Ook was het nog een beetje zoeken wie op welke plek het beste tot zijn recht kwam. De laatste wedstrijd UIT tegen DBS was duidelijk de beste wedstrijd, waarbij veel op zijn plaats viel, minder dribbels, snelheid van de aanval gebruiken en zeer strak verdedigen. De 1e helft was het 1 richtingsverkeer richting doel DBS, waarbij vooral de steekpass effectief werd ingezet, dit leverde 3 doelpunten op. Ook rondom de 16 waren we sterk en konden daar druk zetten, een afvallende bal werd door Pim direct hoog ingebracht waar de keeper zich op verkeek. Ook schoten vanaf de 16 waren gevaarlijk, na de rust (1-6) geen DBS anders spelen, hierdoor kregen ze meer grip op de wedstrijd. We bleven de bovenliggende partij en scoorden uiteindelijk nog 3x. 0-1 Dean 0-2 Stijn assist van Furkan 0-3 Stijn 0-4 Furkan schot in de hoek 0-5 Pim 35 meter over de keeper 0-6 Furkan 16 meter schot 1-6 Rust 1-7 Haris lobje over de keeper 2-7 2-8 Luuk 2-9 Romano bal onderschept achterbal van de keeper Goede wedstrijd, vanaf hier gaan we nog stappen zetten, op naar een mooi seizoen 2021-2022.

Een leuke wedstrijd ondanks de regen.

Als we niet simpele goals weggeven dan komt het wel goed.

TIVOLI JO13-1